marți, 16 aprilie 2013

„Psihologie sculptată”

Într-o zi de vineri, 12 mai două mii treisprezece, la lecția de psihologie, am aderat, într-o manieră propriu-zisă, la plasticitatea micilor obiecte care ne bucură când simțim că sunt realizate de către noi. Simpli, bucuroși, nu ne-am complicat până la anatomia unui ursuleț sau veveriță. :D Ne-am distrat elegant, dincolo de faptul că e o muncă cam murdară, de fapt nu, e artă adevărată.

„Activitatea recentă, de la lecția de psihologie, a fost o posibilitate să ieșim din tiparele cotidianului și să lăsăm ființa din noi să vorbească prin artă.”
(Valeria Placinta)

„Inițial, nu știam ce anume să modelez. E greu să fii pus în fața faptului neîmplinit, să știi că oamenii așteaptă ceva măreț de la tine. Ai o bucată de lut în mână și vrei să faci atâtea, ca până la urmă, să faci ceea ce poți. Eu am modelat buze, pentru că am fost întotdeauna  captivată de imaginea lor, deși bucata de lut putea să fie Tour Eiffel sau Empire State building; ea a devenit o parte din mine. Chiar dacă nu am creat ceva măreț și nici nu am devenit al doilea Brâncuși, modelarea a fost un proces distractiv și creativ, care s-a materializat prin bucata de lut transformată în buze.”
(Eugenia Turculeț)


„Fetelor, să vă spun ceva!? Mie, la psihologie, mi-a venit muza. Eu, fiind o persoană cu gusturi rafinate și originale (printre altele :D), am decis, de fapt, am și modelat o floare de nufăr. (asa cred eu :)”
(Marina 7fraț)

„...Babă de zăpadă”
(Rodica)


„Am modelat o omidă și o lebădă turbată.”
(Lena)

„...Un papillon.”
(MD)
„Am încercat să fac o floare, o ureche, o râmă, dar n-am reușit... și până la urmă,  am făcut o inimă cu litera V în mijloc.”
(Valentina Zgurean)

„Am făcut o inimioară. Mi-a plăcut că am avut posibilitatea să ne ocupăm cu lucruri, într-adevăr, plăcute și deosebite, pe care nu ți le poți permite în toate zilele.”
(Ana Cuibari)

„...O șiupearcă imperfectă”
(Yeposhka)

„Nu știu sigur -cred că o scoică.”
(Nicoleta Vanica)

„La psihologie, am modelat o carte deschisă :D, pe care se vede imprimat numărul 13. Anume aceasta a fost alegerea mea, deoarece sunt două lucruri care m-au marcat. A fost foarte plăcut , atunci când lutul îmi pătrundea printre degete, plus că am avut permisiunea să îmi murdăresc mâinile fără ca să fiu certată, ba din contra, la sfârșit, dra Virginia mi-a oferit și cremă pentru mâini. Și apoi, cât de frumos când 20 de oameni, în mod organizat, se joacă  făcând figurine din lut.”
(Marina Mironica)

„La început mi s-a părut joacă de copii, dar după ce am încercat să modelez ceva din boțul mic de lut, am realizat că asta ține strict de răbdare, muncă și puțin talent. Astfel, ceva mai mult decât un ursuleț panda, nu am obținut, după zeci de minute care se scurgeau prea repede. A fost o experiență interesantă și diferită de lucrurile care le facem, de obicei, la LAȘM.”
(Cristina Botnari)

„...Vază.”
(3C)

„Impresii bune. Am modelat un înger sfărâmat.”
(Vlad)

„Pentru  mine, lecția de psihologie a fost una extrem de interesantă, simțindu-mă , pentru câteva clipe, un copil. Având în mână o bucată de lut, nu știam ce să modelez din ea; totuși  îmi venise ideea să fac un TV, pentru că asta făceam mereu la grădiniță și am vrut să văd cum îmi va reuși acum. A fost o lecție originală, o atmosferă interesantă, fapt care ne-a creat o dispoziție foarte bună. Un mare mulțumesc drei Fișer, pentru această surpriză.”
(Tatiana Vîzdoagă)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu